Jak schudnąć 10 kg w miesiąc

Szybkie odchudzanie

Każda pora roku jest dobra do tego, aby pozbyć się zbędnych kilogramów. Jest to jak najbardziej możliwe do osiągnięcia, jeśli będzie się przestrzegać pewnych zasad. Już po kilku tygodniach możliwe jest cieszenie się wyraźnie smuklejszą sylwetką i to bez konieczności stosowania bardzo rygorystycznych diet. W stosunkowo szybkim czasie można zrzucić nawet dziesięć kilogramów i to bez efektu jo-jo. Jak zatem powinna wyglądać skuteczna dieta odchudzająca 10 kg mniej i dlaczego warto wspomóc się suplementami w postaci tabletek odchudzających?

 

Pamiętaj o deficycie kalorycznym i regularnych ćwiczeniach fizycznych

W celu zrzucenia dziesięciu kilogramów konieczne jest zmniejszenie kaloryczności swojej dotychczasowej diety. To pozwoli na rozpoczęcie procesu spalania nadprogramowego balastu. Najważniejszy w diecie jest deficyt kaloryczny, dlatego też konieczne jest obliczenie swojego dobowego zapotrzebowania kalorycznego i następnie zmniejszenie go o 300-400 kcal. W Sieci można za darmo skorzystać z kalkulatorów pozwalających na obliczenie zapotrzebowania kalorycznego.

 

Dieta i zmiana dotychczasowych nawyków przyniosą lepsze efekty, jeśli nie zapomni się o regularnej dawce ruchu. Na początku zaleca się trenować co najmniej trzy razy w tygodniu. Jak najbardziej można ćwiczyć w domu czy też w parku. Warto zapisać się na siłownię, biegać, jeździć na rowerze czy też brać udział w zajęciach fitness. Po zrzuceniu pierwszych kilogramów, poprawi się kondycja, dlatego też warto wówczas zwiększyć częstotliwość treningów, co przyspiesza postęp odchudzania.

 

Co jeść żeby schudnąć 10 kg?

Nie trzeba wcale spędzać wielu godzin na siłowni ani też jeść przysłowiowej sałaty z marchewką na obiad, aby pozbyć się zbędnych kilogramów. Warto zacząć od zaplanowania swoich posiłków na cały dzień/tydzień. Zaleca się jeść mniejsze porcje, ale o stałych porach – najlepiej pięć dziennie, co trzy godziny. Dzięki temu można uchronić się przed podjadaniem i sięganiem po słodkie/tłuste przekąski oraz przed nagłymi napadami głodu. W diecie powinny znaleźć się zdrowe produkty: chude ryby, jaja, drób, pełnoziarniste makarony i chleb, warzywa i owoce, niewielkie ilości oliwy z oliwek, płatki owsiane i jaglane, otręby, mleko roślinne, orzechy, pestki i nasiona.

Z jadłospisu powinny zniknąć produkty z białej mąki i zawierające cukier oraz bogate w tłuszcz: białe pieczywo i makarony, płatki kukurydziane, żółte sery, wędliny, gotowe sosy, słodycze i tłuste kawałki mięsa. Bardzo ważne jest także to, aby czytać dokładnie etykiety znajdujące się na produktach żywnościowych, czyli robić zakupy świadomie.

 

Szybka dieta odchudzająca 10 kg mniej dzięki tabletkom odchudzającym

Aktywność fizyczną i dobrze zbilansowaną dietę jak najbardziej warto wspomóc odpowiednią suplementacją. Tabletki odchudzające nie tylko przyspieszają proces odchudzania, ale dodatkowo dostarczają organizmowi tego co niezbędne, a więc witamin, minerałów i antyoksydantów. Nie jest przecież możliwe zjedzenie każdego dnia kilku kilogramów warzyw i owoców, aby dostarczyć organizmowi wszystkiego, czego potrzebuje, dlatego też tak ważna jest suplementacja. W małej pastylce skoncentrowane są substancje aktywne, które wspierają metabolizm organizmu i spalanie znienawidzonej tkanki tłuszczowej.

Preparaty należy dobierać do pożądanego efektu. Suplementy na odchudzanie zawierają m.in. chrom, wyciąg z zielonej herbaty, l-karnitynę, spirulinę oraz wyciągi z liści pokrzywy, guarany czy kłącza perzu. Tego typu preparaty pomagają utrzymać prawidłowy metabolizm i poziom glukozy we krwi oraz przyśpieszają spalanie tłuszczów i węglowodanów. Okazują się być one nieocenione do kontrolowania masy ciała oraz pomagają szybciej spalić tłuszcz w czasie ćwiczeń.

 

One thought on “Jak schudnąć 10 kg w miesiąc”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *